فروشگاه جامع پروژه های اتوکد و تحقیقات پاورپوینت فنی مهندسی

شهر پروژه های اتوکد : CityProject

Support AutoCAD Archives PowerPoint Archive AutoCAD Archives AutoCAD Special Maps Research at all levels of study CityProject

اطلاعیه فروشگاه

1. با هر خرید می توانید از کد تخفیف ویژه برخوردار شوید لطفا با پشتیبانی در تماس باشید 2.لطفا (کلید واژه) موضوع خود را در قسمت Search جست و جو کنید تا در کوتاه ترین زمان به منابع مورد نظر دسترسی پیدا کنید 3.در صورت باز نشدن (تصویر محیط برنامه) لطفا از فیلتر شکن استفاده کنید. بخشی از درآمد سیتی پروجکت صرف امور خیریه و خانواده مستضعف میشود .

پاورپوینت راه های تبلیغ محصولات

پاورپوینت راه های تبلیغ محصولات

اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت راه های تبلیغ محصولات مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 47 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.

 

 

 


چکیده :
با توجه به ازدياد جمعيت ،تنوع سليقه ها ،توليدات،خواسته ها،علايق وبينش هاي فكري ومذهبي متفاوت وتفاوت نظر در سنتها وقبايل مختلف كه حتي در يك كشور داراي گونه هاي متفاوتي مي باشد و براي جمع آوري مسايل ياد شد ه در يك نقطه كه همان نقطه دلخواه ما مي باشد، بايد يكسري مراحل علمي و عملي خاصي را كه نياز به اطلاعات جامعي دارد،طي نمود. در تبليغات اگربه اين موضوع توجه داشته باشيم كه، تبليغ يك منبع كسب اطلاعات و صرفه جويي در وقت براي مصرف كننده وراهي براي رسيدن به هدف نهايي پيام دهنده مي باشد به اهميت آن پي مي بريم. از طرف ديگر تبليغات صنعت و حرفه اي است كه اگر صحيح به آن پرداخته شود، مي تواند ايجاد اشتغال بسيار بالايي را داشته باشد، از يك طرف براي افرادي كه در اين رشته مشغول به فعاليت مي باشند واز طرف ديگر باعث رشد توليد و صنعت ملي و توسعه اقتصادي مي گردد و توليدات غير نفتي را بالا مي برد، زيرا سبب ايجاد رقابت صحيح مي شود و خود اين موضوع به امر صادرات – به جهت بالا رفتن كيفيت- نيز كمك كرده و پيوسته مشاغل جديدي را ايجاد مي كند. بايد دانست كه رشته هاي تبليغات ( تجاري، فرهنگي، سيا سي،مذهبي، نظامي و....) همگي در كليات يكي مي باشند ودر جزئيات اندكي با هم تفاوت دارند، زيرا همگي براي اشاعه وبه بار نشستن به ابزارها،شيوه ها و راهكارهاي تبليغ نيازدارند. همانگونه كه ذكر شد تبليغات خود يك صنعت عظيم است كه بايد از علوم متفاوتي بهره گيرد. پاره اي از آنها عبارتند از: روان شنا سي،مردم شناسي، جامعه شنا سي ، رفتار شناسي، مديريت سازماني، اقتصاد،مديريت صنعتي وعلوم مرتبط با توليد، بسته بندي، گرافيك، طراحي، نقا شي،حسابداري وغيره كه هركدام در محل عملياتي خود بسيار مهم واثر گذار مي باشند. اين را بايد بدانيم كه
تبليغات تجاري يك جزء لازم براي اقتصاد مما لك مي باشد. تبليغ سبب رونق اقتصادي، رونق اجتماعي، ايجاد شغل، تحول در بازار، سير تكاملي اجتماع وبالا رفتن فرهنگ مصرف صحيح مي گردد.
در جامعه ي امروزي تبليغات جزء لاينفک اقتصاد و فروش به حساب مي آيد و هر دستگاه سازماني که از آن به نحوه احسن استفاده برد به نتايج غير قابل مقايسه اي با رقبايي که از آن بي بهره اند دست خواهد يافت. درميان رسانه هاي مختلف و مجاري ارتباطي، اينترنت كانالي است كه با جمع كردن عناصر رسانه اي مي توان از آن به عنوان كانال ارتباطي شخصي و كانال ارتباطي غيرشخصي استفاده كرد. از آنجا كه قالب ارتباطي آن چندجانبه است و غناي اطلاعاتي آن بالاست، بنابراين، مي تواند وسيله مناسبي براي استفاده در برنامه هاي ترغيبي و ترفيعي باشد.
اين بررسي، بدون بحث پيرامون قوتها و ضعفهاي اينترنت و با گذار از كنار موضوع تجارت الكترونيك، تنها به معرفي روشها و ابزارهاي برخط (ONLINE) تبليغات و ترفيعات مي پردازد. اين روشها مي تواند درجهت فروش كالا در فضاي الكترونيك و يا در امر بالا بردن ترافيك مراجعان يك سايت كه خود در راستاي ارائه كالا يا خدمتي خاص است، به كار برده شود.
تبليغات نيز مانند تمام علوم ديگر داراي تاريخچه اي كهن مي باشد، زيرااز هنگامي كه بشر به زندگي اجتماعي روي آورد و تصميم گرفت در جامعه زندگي كند و نياز به دادو ستد پيداكرد و محصولاتي براي فروش داشت نياز به تبليغ احساس شد، بنابراين اهالي شهر بايد به گونه اي از حضوركالاها يا كاروان كالا با خبر مي شدند وبراي خريد به بازارمي رفتند.استادكاران قديم براي اينكه نام خود راجاودان سازند،برروي توليدات صنايع دستي خود نام يا علامتي كه مختص انها بود حك مي كردندكه امروزه به نام علائم تجاري تغيير نام پيدا كرده است. هنگامي كه اين قطعات و صنايع دستي دست به دست مي گشت نام و علائم آنها نيززبان به زبان جاري مي شد و اين يك عمل تبليغي بود. به طور كلي در قديم روشهاي تبليغ تجاري كه پايه گذاري براي روشهاي جديد بوده عبارتند از:
1:حك اسم يا علامت مخصوص به استادكار:
امروزه علامت تجاري ناميده مي شود.
2:جارچيهاي شهر:
در يونان در عصر طلايي جارچيهاي عمومي وظيفه مهمي داشتند. اينها در شهر حركت مي كردند و اخبار مهم و وقايع مورد علاقه مردم را انتشار مي دادند و از اين بابت حقوقي دريافت مي كردند. در قرون وسطي در سخنان جارچيها تبليغات كالاها نيز وجود داشت. در انگلستان و فرانسه اين جارچيها حتي اتحاديه اي داشتند. در حال حاضرتبليغات صوتي مانند راديو وامثال آن اثراز همان جارچيها دارد.
3:تبليغ ونشان روي ديوارها:


فهرست

راه های تبلیغ محصولات
مقدمه
تاريخچه
تبليغات تجاري در اينترنت
یك مثال ساده برای توجیه این كار
و .......   .

تصویر محیط برنامه




اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
کدتخفیف:
این سایت در جهت نشر علم و فزونی هرچه بیشتر آن درجامعه در دسترس شما قرار گرفته است، لذا از تحویل پروژه ها به صورت مستقیم لطفا خودداری فرماید و از مطالب به عنوان نمونه و منبعی مفید جهت پژوهش خود استفاده نمایید... بی نهایت سپاس

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
www-cityproject-ir_1938695_7338.zip607.2k





پاورپوینت راه های هوایی مصنوعی

پاورپوینت راه های هوایی مصنوعی اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت راه های هوایی مصنوعی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 119 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.       فهرستراه های هوایی مصنوعیمقدمهراه هوایی حلقیراه هوایی دهانی حلقی روش جای گذاریمزایای راه هوایی دهانی حلقیمعایب راه هوایی دهانی-حلقیلوله های داخل تراشه دهانیلو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

پاورپوینت راه های تبلیغ محصولات

پاورپوینت راه های تبلیغ محصولات اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت راه های تبلیغ محصولات مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 47 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.       چکیده : با توجه به ازدياد جمعيت ،تنوع سليقه ها ،توليدات،خواسته ها،علايق وبينش هاي فكري ومذهبي متفاوت وتفاوت نظر در سنتها وقبايل مختلف كه حتي در يك كشور داراي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,000 تومان

پاورپوینت دستگاه ایمنی بدن انسان

پاورپوینت دستگاه ایمنی بدن انسان اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت دستگاه ایمنی بدن انسان مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 44 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.       فهرستدستگاه ایمنی بدن انسانانواع دفاع هادفاع غیراختصاصیدفاع اختصاصیدفاع سطحیدفاع به روش بیگانه خواری(فاگوسیت ها) اعمال ماکروفاژهابرخی از اعمال اینترلوکین 1پر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,500 تومان

پاورپوینت دستگاه انتقال مواد در بدن

پاورپوینت دستگاه انتقال مواد در بدن اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت دستگاه انتقال مواد در بدن مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 67 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.       فهرستدستگاه انتقال مواد در بدنانواع دستگاه انتقال مواد:دستگاه گردش خون بستهدستگاه گردش خون بسته ي مضاعف حفره هاي قلبرگهای قلب ويژگي هاي الكتريكي قلبانواع ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,500 تومان